ניהול משבר תקשורתי

 

במשבר תקשורתי אין מקום לטעויות, וצריך לפעול חכם במטרה למזער נזקים, תוך היערכות נכונה ורגישה.
קיימות לא מעט סיטואציות המובילות למשברים תקשורתיים בהן תקלה במוצר החברה, פיטורי עובדים, שרות לקוי,
אמירה לא נכונה, העלאת מחירים, פעילות כלשהי שגררה זעם רב בציבור וכו'.  

אנו נהיה שם עבורך 24/7, נכין סט מסרים, ונמנע פגיעה בשמך הטוב בכל ההליך התקשורתי, תוך שימת דגש על מקצועיות,
 דיסקרטיות ורגישות המאפיינים את משרדנו.

ליצירת קשר