משברים תקשורתיים

בשנים האחרונות ועם התפתחות המדיה הדיגיטלית וזירת הסושיאל, הכח עבר לציבור המצפה לשקיפות ואמינות. היכולת של הציבור לחשוף תוך כמה שניות עוולות הזוכות לאלפי שיתופים, תגובות ולעיתים לסיקור תקשורתי רחב, הובילו לא פעם למשברים תקשורתיים, נזק תדמיתי, הפסדים ופשיטות רגל.

במשבר תקשורתי אין מקום לטעויות, וצריך לפעול חכם במטרה למזער נזקים, תוך היערכות נכונה ורגישה.

קיימות לא מעט סיטואציות המובילות למשברים תקשורתיים בהם תקלה במוצר החברה, פיטורי עובדים, שרות לקוי, אמירה לא נכונה, העלאת מחירים, פעילות כלשהי שגררה זעם רב בציבור וכו'.  

דדי בן מנחם תקשורת מנהל בהתאם לצורך משברים תקשורתיים עבור לקוחותיו. אנו נהיה שם עבורך 24/7, נדבר עם מי שצריך, נכין סט מסרים, נמזער נזקים ונמנע פגיעה בשמך הטוב בכל ההליך התקשורתי, תוך שימת דגש על מקצועיות, דיסקרטיות ורגישות המאפיינים את משרדנו.