DATA Insights

קידום תהליכי יחסי ציבור המבוססים על טכנולוגיית מדע הנתונים בארגון
שרות חדש ובלעדי ב-DBM

מדי יום מחלקות השיווק בארגונים מחפשות את ההברקה הבאה שתמונף בפעילות יחסי ציבור, בעוד שמחלקות הביג דאטה מבצעות מהלכים חכמים מהנתונים הזורמים לארגון ומפיקים מהם ערכים שונים. בשוק המקומי קיימת הפרדה מוחלטת בין חטיבות הדאטה לחטיבות השיווק, בזמן שבשווקים אחרים בעולם קיים סינכרון מוחלט ביניהם, מה שמסייע לגופים למנף את פעילות הדאטה שלהם גם בזירה התקשורתית באמצעות מהלכי יחסי ציבור החושפים נתונים אטרקטיביים לציבור. 

החברות המובילות בעולם כדוגמת גוגל, אסוס, פייסבוק, אמאזון משקיעות מאות מיליוני דולרים בפתרונות מעולם מדע הנתונים, ואף מעסיקות מאות מומחים שעובדים סביב השעון כדי לתפעל אותם. ארגונים אלה יודעים גם לייצר יחסי ציבור מטכנולוגיות מדע הנתונים באמצעות אנשי CDO המתמחים במקביל גם בשיווק וגם בטכנולוגיה. בשוק הישראלי לעומת זאת, קיים מחסור במומחי CDO מה שמוביל לשיתוף פעולה אפסי בין מחלקות השיווק והדאטה ואי ניצול הפוטנציאל בהיבט התודעתי. 

 

כדי לפתור אתגר זה אנו ב-DBM מביאים בשורה חדשה לשוק עם Data Insights, שרות חדש שנועד לייצר מהלכי יחסי ציבור אפקטיביים המבוססים על פעילות הביג דאטה בארגונים. מטרת המהלך להפוך עבורך את תחום הביג דאטה למשאב המקדם באפקטיביות את ערכי הארגון גם בהיבט השיווקי-תדמיתי ולטובת קידומו חתמנו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אסף בר, מנכ”ל חברת איטרניטי מקבוצת אמן, המתמחה בתחום הביג דאטה בישראל. במסגרת השרות, מומחים לביג דאטה ינתחו עבורך את פעילות הדאטה הנוכחית, וביחד נייצר תכנית תקשורת-אסטרטגית ונקדם אותה במדיה.  

חשוב לנו לציין כי מומחי הדאטה ב Data Insights לא יזרימו, לא ישתפו ולא יעבירו את מאגרי הנתונים של הגופים, אלא ישתמשו בכלי דאטה מתקדמים, מהם יאספו וינתחו את המידע באמצעות ניתוחים אנליטיים, עיבוד הנתונים, מגמות ותחזיות, ותוך התאמה לאסטרטגיה הדיגיטלית והשיווקית של הארגונים. בסיום ההליך יועצי התקשורת האסטרטגית שלנו יבנו תכנית תקשורתית אסטרטגית שתקודם במהלכי יחסי ציבור.  השרות החדש לא נועד להחליף את אסטרטגיית יחסי הציבור הקיימת בארגונים, אלא לייצר אפיק יחסי ציבור נוסף שיעצים את תדמית הארגון וימצב אותה כחדשנית.

“הפעילות המשותפת עם DBM החלה בשנת 2013, כשניהל את מערך יחסי הציבור של חברת איטרניטי בבעלותי, המתמחה בעולמות הדאטה וה-BI .

DBM מלווה, מייעץ, ומקדם תקשורתית את החברה בשנים אלה ושותף לכל הצמתים המרכזיים שהחברה עברה, בהם האקזיט שביצענו לקבוצת אמן. DBM ממשיך ללוות בהיבט התקשורתי אסטרטגי את איטרניטי וגם מיזמים נוספים שפיתחתי, והחיבור ביננו הוביל את שנינו להרחיב את שיתוף הפעולה ולהקים שרות חדש בשוק יחסי הציבור המתמקד ביצירת מהלכי יח”צ ושיווק, המבוססים על פעילות הביג דאטה בארגונים. המוחות היצירתיים של שנינו בשילוב ההתמחות של DBM באסטרטגיה תקשורתית, וההתמחות שלי בטכנולוגיית מדע הנתונים, מאפשרת לגופים להפיק ערכים תקשורתיים מהנתונים הזורמים אליהם”. 

אסף בר, מנכ”ל חברת איטרניטי, יזם, ושותף ב DATA Insights