דף הבית » נכסים דיגיטליים
מי קהל היעד שלך, ומה יידרש כדי למשוך את תשומת ליבו ברגע שיכנס לדף הבית שלך? אנו שוקלים בקפידה את ההצטלבות בין היעדים העסקיים וצרכי הקהל שלך כדי לקבוע אסטרטגיה דיגיטלית שמתאימה לך.
אנו יוצרים את המראה והתחושה המלאים של האתר שלך. מהגישה הספציפית למותג לתמונות, גופנים וצבעים ועד לפריסה של אלמנטים חזותיים וטקסטואליים, אנו מביאים את החזון שלך לחיים בעיצוב האתר.
את כל חוויית המשתמש ועיצוב האתר אנו נמיר לכל סוגי המסכים – מובייל, טאבלט וכמובן מחשב. מרבית הגולשים משתמשים בטלפון כדי לגלוש באתרים, לכן חשוב לדאוג שחויית הגלישה ועיצוב האתר יותאמו לגלישה בטלפון בכדי לא לפגוע באפקטיביות האתר שלך.
אנו נגלה את הפוטנציאל הגלום בהצלחת הפרויקט ונהפוך את השימוש באתר שלך לפשוט וידידותי. נבין את ההשלכות הקוגניטיביות והרגשיות המתרחשות אצל המשתמש בזמן השימוש במוצר ונמקסם את התחושות החיוביות שיש לגולש באתר שלך. נשלב את האפקטים הטובים, תמונות, איורים והנפשות, כדי לספר את הסיפור שלך וללכוד את תשומת לב הגולש, באופן שימושי ומעשי עבור הלקוח שלך.
פיתוח האתר מבוצע על מערכת WordPress, המערכת הפופולארית ביותר כיום בעולם. מדובר במערכת קוד פתוח המאפשרת לנו לבנות לך את אתר בהתאמה אישית לפי האיפיון שנערוך. בתום בפרויקט תיערך הדרכה לעניין ניהול המערכת.
בזמן פיתוח האתר אנו שמים דגש על קידום אורגני של האתר. ברמת היררכיית האתר, תגיות, תמונות, קישורים ועוד. אתר יפה, מקצועי ומרשים – לא שווה דבר אם איש אינו מגיע אליו…
מחקרים מראים כי 15 השניות הראשונות מספיקות כדי לקבל רושם ראשוני בפגישה פיזית, בתחום הדיגיטל המסר צריך לייצר אפקט תודעתי בקרב המשתמשים תוך שניות בודדות. אני נטע שאול, מומחית לדיגיטל ברנדינג, המנהלת את פעילות הנכסים הדיגיטליים ב-DBM, כולל אסטרטגיה, הקמה, תפעול, עיצוב וחוויית משתמש, בהתאם ליעדים של לקוחותינו. במציאות בה כ-7 מיליון ישראלים גולשים מדי יום באינטרנט בזמן ממוצע של כ-12 שעות ביום, מגרש המשחקים האינטרנטי נחשב למשאב מרכזי לקידום אינטרסים, ובאמצעות מיתוג חכם, שפה עיצובית מדויקת וממשק פשוט ויעיל, אנו ב-DBM מתחייבים למצב גם את הפלטפורמה הדיגיטלית שלך כנכס רב השפעה ועוצמה.
נטע שאול, מומחית לדיגיטל ברנדינג בעלת סטודיו Brandzilla
Fill out your details below and we’ll get back to you soon