ניהול משברים תקשורתיים

משברים תקשורתיים מגיעים לרוב בהפתעה. אנו בדדי בן מנחם תקשורת ויחסי ציבור (DBM) נהיה שם עבורך 24/7 נבנה אסטרטגיה חכמה ונמנע פגיעה בשמך הטוב בכל ההליך.

בעידן בו הציבור מצפה לשקיפות ואמינות, במקביל להתפתחות הזירה הדיגיטלית המאפשרת לכולם להביע את דעתם באופן חופשי, קיים קו דק בין תדמית חיובית שנבנתה במשך שנים רבות, לבין תדמית שלילית העשויה להיגרם תוך שניות בודדות ולהוביל למשבר תקשורתי רחב היקף.  אנו יכולים לנהל עבורך את המשבר באמצעות אסטרטגיה אינטליגנטית המותאמת להתרחשויות, תוך שימת דגש על מקצועיות, דיסקרטיות ורגישות המאפיינים את משרדינו. 

במציאות המאפשרת לכולנו להביע דעה במגוון ערוצים, די בסטטוס ביקורתי, ציוץ או טוקבק, בכדי להצית אש שתגרום משבר תקשורתי, העשוי לייצר נזק רב לפעילות השוטפת של ארגונים ותדמיתם.

בשונה ממהלכי יחסי ציבור שוטפים המאפשרים לגופים לקדם אינטרסים שונים באופן יזום, תוך היערכות מוקדמת ובהתאם לתזמון נח, למשבר תקשורתי קשה להיערך והוא מגיע בד”כ בהפתעה. הארגונים יכולים להשקיע את מיטב המשאבים בתחומי החדשנות, שיווק, תרומה לקהילה, מכירות, כח אדם שמקדמים עבורם את האינטרסים השיווקיים ועסקיים, אך די במשבר תקשורתי אחד שיוביל לכאוס שיחרב את המוניטין של הארגון . 

עם התפתחות המדיה הדיגיטלית וזירת הסושיאל, הכח עבר לציבור המצפה לשקיפות ואמינות. היכולת של הציבור לחשוף תוך כמה שניות עוולות הזוכות לאלפי שיתופים, תגובות ולעיתים לסיקור תקשורתי רחב, הובילו לא פעם למשברים תקשורתיים, נזק תדמיתי, הפסדים ופשיטות רגל.

במשבר תקשורתי אין מקום לטעויות, וצריך לפעול חכם במטרה למזער נזקים, תוך היערכות נכונה ורגישה. קיימות לא מעט סיטואציות המובילות למשברים תקשורתיים בהם תקלה במוצר החברה, פיטורי עובדים, שרות לקוי, אמירה לא נכונה, העלאת מחירים, התנהגות לא ראויה,  פעילות כלשהי שגררה זעם רב בציבור וכו’.

דדי בן מנחם תקשורת ויחסי ציבור (DBM) מנהלים משברים תקשורתיים. אנו נהיה שם עבורך 24/7, נדבר עם מי שצריך, נכין סט מסרים, נמזער נזקים ונמנע פגיעה בשמך הטוב בכל ההליך התקשורתי, תוך שימת דגש על מקצועיות, דיסקרטיות ורגישות המאפיינים את משרדנו.